13. maaliskuuta 2011

Tunnustus


Olen saanut Cards by Carolan Carolalta tunnustuksen. Kiitos siitä;)

Tunnustuksessa pitää vastata muutamaan kysymykseen, ja nyt on minun vuoroni.

1.Milloin aloitit blogisi?
- Syyskuussa 2010.

2.Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?
- Blogi sisältää mun askarteluja korteista joulukalentereihin ja helmeilyyn. Eniten kuitenkin kortteja. Kaikkea mitä käsilläni teen;)

3.Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna kaikkiin muihin?
- Se on mun näkönen:), eipä siinä mitään muuta erityistä ole...

4.Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?
- Tähän kaikkeen syypää on Carola!!! Hän alkoi mulle sellaista ehdotella, ja niinpä mä sitten hetken harkittuani totesin etten siinä mitään menetä=)

5.Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?
- Ois kivaa jos osais enemmän käyttää tätä, hyödyntää kaikki mahdollisuudet mitä tässä on.

Jaan tämän tunnustuksen seuraaville blogin pitäjille, joiden blogia mielelläni käyn aina välillä lueskelemassa, vaikka en kommentteja jättäisikään...eli:

Annan Aarteet/Anna
Vaarinkukka
Lauran Kortit/Laura
Västäräkki
Sirpaliina

4 kommenttia:

Kiitos kommenteista! Kaikki palaute on tervetullutta :)